در این صفحه، آخرین اخبار و امکانات اضافه شده به برنامه حسابداری برلیان،

معرفی می‌شوند.

 

افزونه وردپرس جهت اتصال فروشگاه اینترنتی به حسابداری برلیان 
افزونه وردپرس برای فروشگاه های اینترنتی که با وردپرس(ووکامرس) تهیه شده اند، آماده شده و قابل عرضه به مشتریان می باشد. به کمک این افزونه، ارسال قیمت و موجودی کالاها از حسابداری برلیان و برداشت سفارشات از فروشگاه اینترنتی به صورت خودکار انجام خواهد شد و نیازی به بروزرسانی دستی نخواهد بود.
قیمت سال ۱۳۹۹ برابر  ۱۵٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال می‌باشد.
این امکان تا یک ماه قابل مرجوع شدن است.

 

امکان ساختن الگوی متن پیامک ها

 

در منوی پیامک ها، پنجره ویرایش الگوی متن پیامک ها  اضافه شده است. بعد از نصب و اجرای افزایش  جدید، کاربر به این پنجره هدایت می شود تا در صورت تمایل الگو را ویرایش کرده و متن دلخواه خود را بسازد.

حق دسترسی ۱۷۲ برای استفاده از این پنجره  در نظر گرفته شده است.

در حال حاضر الگوی پیش فرض برای ۱۳ نوع پیامک در نرم افزار وجود دارد. همچنین ۴ تیک در تنظیمات پیامک جهت ارسال پیامک هنگام ثبت فاکتور خرید، مرجوعی خرید، دریافت و پرداخت در حساب کتاب اضافه شده است.

 

نسخه جدید اَپ همراه برلیان

نسخه ۳٫۵۰ اَپ همراه برلیان جهت استفاده مشتریان از امکان جدید (نمایش موقعیت مکانی کاربران روی نقشه ) در کلوپ برلیان بارگزاری شد.

 

سال ۱۴۰۰

کد نرم افزارهای برلیان بابت فرارسیدن سال ۱۴۰۰ بازبینی و اصلاحات لازم روی آنها اعمال شد. در فیلدهای سال، با وارد کردن عدد صفر ، به طور خودکار عدد ۱۴۰۰ وارد خواهد شد.

 

کد قابل خرید برای نرم افزار حقوق دستمزد

امکان تعریف چند کارگاه و تفکیک پرسنل بر اساس کارگاه و صدور فایل بیمه مجزا برای هر کارگاه

مبلغ : پانصد هزار تومان

در قسمت تعریف کارگاه می توانید بیشتر از یک کارگاه تعریف نمایید . کد کارگاه به صورت اتوماتیک از طرف نرم افزار صادر میگردد.
در مشخصات کارمندان ستون آخر کد کارگاه را می توانید تعیین نمایید.
هنگام گرفتن لیست بیمه با تعیین کردن کد کارگاه فقط پرسنل آن کارگاه درج خواهند شد
هنگام گرفتن فایل بیمه برای هر کارگاه فایل جداگانه در فولدر دیتای نرم افزار ساخته میشود.

 

انتقال اسناد از یک نرم‌افزار به یک نرم‌افزار دیگر

با خرید این امکان، کاربر می‌تواند اسناد دلخواه ( اسناد حساب کتاب روزانه ، اسناد ورود و اسناد خروج ) را از یک نرم افزار کپی و در نرم افزار باز دیگر روی همان ویندوز برگردان نماید.

هنگام برگرداندن اسناد، هیچگونه عملیات کنترلی روی اسناد برگردان شده صورت نمی‌گیرد فقط اضافه می‌شوند ( مثل شماره تکراری فاکتور فروش، یا عدم موجودی یا …. )

به عنوان مثال، در اسناد خروج کاربر تعدادی سند را انتخاب می نماید. از مورد کپی به نرم افزار دیگر ( اضافه شده در منوی کلیک راست ) استفاده می کند. اسناد به حافظه ویندوز منتقل می‌شوند . در نرم افزار دیگر که روی همان ویندوز باز است از مورد برگردان اسناد از نرم افزار دیگر ( اضافه شده در منوی کلیک راست ) استفاده می کند و اسناد خروج به همراه ملحقات در نرم افزار برگردان می‌شوند.

قیمت این امکان در سال ۱۳۹۹ یک میلیون تومان است و پس از خرید، با ارائه افزایش امکانات، فعال خواهد شد.

 

سیستم کنترل قفل جدید برلیان

قوی شدن زیر ساخت های اینترانت کشور و امید به این که اینترانت کشور دیگر قابل قطع شدن نیست، ما را بر این داشت که آرزوی دیرباز مشتریان را که خلاصی از دردسر های قفل های سخت افزاری بود تحقق بخشیم. در سیستم جدید مشتریانی که تمایل دارند از نسخه های افزایش امکانات بعد از ۷ ام مهر ماه ۱۳۹۹ استفاده نمایند، حتما بایستی اینترنت داشته باشند. شما می توانید منبعد به جای قفل سخت افزاری از قفل نرم افزاری استفاده نمایید. در صورتی که مشکلی برای قفل سخت افزاری شما پیش بیاید متاسفانه دیگر امکان تعویض قفل سخت افزاری وجود نخواهد داشت و قفل سخت افزاری شما به صورت رایگان با قفل نرم افزاری اینترنتی جایگزین خواهد شد. در سیستم جدید به جای کنترل حضور قفل در سیستم شما، اجرای همزمان نرم افزار توسط کلوپ برلیان کنترل خواهد شد. شما می توانید به تعداد قفل خریداری شده در هر محلی که تمایل دارید نرم افرار را راه اندازی نمایید و از آن استفاده نمایید. به سوالات شما در فایل زیر پاسخگویی شده و می توانید آن را مطالعه نمایید و در صورت وجود هر گونه ابهام می توانید با اعضاء تیم پشتیبانی تماس بگیرید.

newlock

 

تلفن های جدید پشتیبان

در ماه های اخیر علیرغم پیگیری های مکرر ، اختلالات اینترنتی هنگام تماس شما عزیزان رفع نشد. لذا تصمیم گرفتیم یک بار برای همیشه این مشکل را حل نماییم. برای همه اعضاء تیم، خطوط موبایل پیشتیبانی تهیه شد. برای اینکه شما بتوانید با اعضاء آماده خدمات دهی، به راحتی تماس بگیرید ، سرویس تماس هوشمند طراحی شده و مورد استفاده قرار خواهد گرفت. تماس هوشمند هر لحظه وضعیت تیم را بررسی کرده و سه شماره آزاد برای تماس را در اختیار شما قرار خواهد داد. توجه کنید یکی از این سه شماره را بایستی بلافاصله شماره گیری نمایید، چند ثانیه بعد ممکن است این شماره ها مشغول شده باشند.

می توانید از کانال های زیر به تماس هوشمند دسترسی پیدا کنید:
۱- دانلود و نصب اَپ کلوپ برلیان
اندروید :   brilclub

آیفون :    دانلود از اَپ استور ایرانی سیب اَپ قابل استفاده در سیستم عامل های IOS 12 و به بالا
ویندوز :    brilclub-soft

۲- نصب آخرین افزایش نرم افزار های برلیان و استفاده از منوی تماس هوشمند جدید
۳- تک زنگ به شماره ۰۹۱۲۱۳۷۲۳۶۶ از خطوط موبایل (موقتا فعال است)

کماکان تلاش خواهیم کرد بهترین و روانترین خدمات پشتیبانی را به شما عزیزان ارائه نماییم.

 

تغییرات در نحوه تماس با تیم پشتیبانی برلیان :

به دلیل اختلالات اینترنتی و کیفیت پایین تماس های تلفنی توسط خطوط تلفن اینترنتی، از تاریخ ۱۳۹۹/۶/۱۵ از خطوط تلفن همراه استفاده خواهد شد. برای رفع این مشکل که کدام شماره موبایل آزاد می باشد، سیستم تماس هوشمند طراحی شده است که تسط آن با اولین کارشناس با خط آزاد، تماس برقرار می شود.

برای استفاده از امکان تماس هوشمند از دو راه حل زیر استفاده نمایید :

۱- نصب اَپ کلوپ برلیان نسخه اندروید از لینک زیر
http://www.brilsoft.ir/download/brilclub.apk

۲- نصب آخرین افزایش نرم افزار برلیان و استفاده از کلید تماس هوشمند در منوی اصلی

در صورت وجود هر گونه مشکل در ارتباط با ما می توانید با واتس اَپ ۰۹۱۲۱۳۷۲۳۶۶ مکاتبه نمایید

 

در سال ۱۳۹۸ امکانات زیر به نرم افزار برلیان اضافه شده است :

امکان تعریف چند بارکد واحد کلی برای یک کالا
امکان تعیین فایل تصویری برای هر چک در سرویس فایل های تصویری
امکان تعریف سری برای حواله های مابین انباری
امکان دادن حق دسترسی کاربر اصلی به کاربران غیر اصلی
امکان بسته شدن اتوماتیک نرم افزار در صورت فعال نبودن کاربر بعد از چند دقیقه (قابل تعریف)
امکان انتخاب ، کپی و برگردان ریز اسناد کالایی ( فاکتورها و حواله مابین انباری )

 

بالا رفتن سرعت فاکتور زدن، ویژه هایپرها

کلید حالت صندوقدار در پنجره انتخاب کالاها اضافه شد. با روشن شدن این حالت لیست کالاها از ایستگاه مادر به ایستگاه کاری فراخوان نشده و نتیجتا فاکتور زنی با دستگاه بارکد بسیار سریعتر می شود. پنجره انتخاب کالاها پس از انتخاب یک کالا بسیار سریعتر باز می شود. این امکان برای بنگاه های تجاری با تعداد کالای فعال بالا ( بیش از ۵۰۰۰ کالا ) مانند هایپرها و سوپر مارکت‌ها برای تسریع در صدور فاکتور طراحی شده است .

 

تعیین تعداد کالا پس از کشیدن بارکد

هنگام صدور فاکتور فروش بعد از کشیدن بارکد و مشاهده دوباره پنجره انتخاب کالا کلید F1 را بزنید پنجره ای باز خواهد شد و تعداد تعیین شده برای آخرین کالایی که توسط بارکد انتخاب کرده اید نمایش داده می شود. تعداد جدید را زده و کلید enter را بزنید تا ثبت شود. دیگر نیازی به خروج از پنجره انتخاب کالا و یا کشیدن بارکد روی اجناس همسان به تعداد فروش نیست.

این امکان باعث تسریع صدور فاکتور در محل هایی مانند سوپرمارکت ها می شود.

 

پنجره دریافت ویژه کاربران

در منوی اصلی و حساب کتاب روزانه آیکونی با عکس پول اضافه شده است. در این پنجره کاربر می تواند نام طرف بستانکار را انتخاب کند ( طرف حساب بدهکار ) و سپس به سه حالت واریز به حساب بانکی ، گرفتن چک و واریز به اسناد دریافتنی و پول نقد به حساب های نقدی را در یک پنجره به صورت همزمان وارد نماید. نرم افزار به صورت اتوماتیک اسناد حساب کتاب مربوطه را ساخته و درج خواهد کرد. در نسخه های شبکه برخی از کاربران فقط وظیفه ثبت دریافتی از کاربران را دارند. می توان به این کاربران حق دسترسی به این پنجره را داد و دسترسی به حساب کتاب و مشاهده سایر حساب کتاب ها را از آنها سلب نمود.
حق دسترسی شماره ۱۵۹ برای این پنجره در نظر گرفته شده است.

 

کاربر فقط بتواند اطلاعات خود را ببیند

قبلا این تیک در تنظیمات شبکه وجود داشت که برای همه کاربران اعمال می شد. به درخواست مشتریان این تیک به صورت جداگانه در پنجره تعریف کاربران برای هر کاربر اضافه شده است. کاربر اصلی می تواند تیک قبلی را خاموش نماید و فقط برای کاربرانی که تمایل دارد این تیک جدید را فعال نماید.

 

اضافه شدن فیلد کد ملی در مشخصات چک دریافتی

در چاپ چک های جدید، کد ملی یا شناسه ملی دارنده چک در روی چک ثبت شده است. برای ثبت این کد در پنجره های گرفتن مشخصات چک فیلد “کد ملی/شناسه ملی” اضافه شده است. در پنجره جستجوی چک نیز این فیلد برای جستجو و پیدا کردن چک های مورد نظر اضافه شده است. هنگام ثبت چک در سابقه چک های برگشتی نیز کد ملی ثبت خواهد شد.

 

اضافه شدن کلید کمک

کلید (کمک) کنار کلید تفال در صفحه اصلی نرم افزار و یا کلید “با من تماس بگیرید” در منوی راهنمای نرم افزار سیستم حسابداری برلیان اضافه شده است. مشتریانی که دارای (اشتراک طلایی) هستند اگر موفق به تماس با تیم برلیان نشوند می توانند با زدن این کلید درخواست تماس کنند( استفاده از این امکان مستلزم ارتباط اینترنتی می باشد ). با زدن این کلید یکی از کارشناسان تیم در ساعات کاری (روز های چهارشنبه ۹ صبح الی ۷ بعد از ظهر و روز پنجشنبه ۹ صبح الی ۱ بعد از ظهر ) در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت .

 

تیک امنیتی برای کاربران

اگر تیک (نرم افزار برای کاربران قبل از تاریخ های کار شده باز نشود) را که در پنجره تنظیمات عمومی اضافه شده است روشن نمایید، به محض ورود به نرم افزار تاریخ روز در نرم افزار ثبت می شود. اگر هنگام اجرای نرم افزار در دفعات بعدی تاریخ سیستم عامل ویندوز به عقب کشیده شود ، نرم افزار تاریخ ورود به سیستم را با تاریخ قبلی ثبت شده مقایسه می کند و اگر تاریخ جدید از تاریخ قبلی عقب تر باشد پیغام می دهد تاریخ ویندوز را اصلاح نمایید. اگر ورود به نرم افزار توسط کاربر غیر اصلی باشد نرم افزار اتوماتیک بسته می شود تا تاریخ ویندوز اصلاح شود.

این تیک برای مشتریانی که دارای کاربر بوده و از حقوق دسترسی بر اساس تاریخ سیستم استفاده می کنند برای جلوگیری از ثبت سند در تاریخ های قبلی کاربرد دارد.

 

تغییر در نحوه تعریف کاربر جدید

در افزایش های اخیر ، برای تعریف کاربر جدید بایستی از کلید کاربر جدید استفاده کنید و امکان ایجاد خط جدید با کلید مکان نمای روبه پایین در جدول کاربران حذف شده است .

 

اضافه شدن کد ملی برای مشتری نقدی

قبلا می توانستید برای طرف حساب فروش نقدی فوری نام و موبایل گرفته و ثبت نمایید . فیلد کد ملی نیز منبعد قابل ثبت خواهد بود. برای مشتریان گذری می توانید از تسهیلات نرم افزار برای طرف حسابی که دارای نام فروش نقدی فوری می باشد استفاده کنید. این تسهیلات عبارتند از :

  • ثبت مشخصات مشتری شامل نام ، موبایل ، کد ملی
  • ارسال پیامک تشکر از خرید بعد از صدور فاکتور
  • تسویه اتوماتیک فاکتور فروش به صورت نقدی یا کارتی

 

امضاء الکترونیکی کاربران

اگر دارای کاربر هستید می توانید با خریداری این امکان به کاربران خود حق امضاء اسناد را بدهید تا در صورت نیاز اسناد را امضاء نمایند تا کاربران سطوح پایین تر نتوانند اسناد امضاء شده را ویرایش نمایند.

امکان گزارش گیری از اسناد امضاء شده نیز وجود دارد و می توانید برای هر نوع امضاء رنگ خاص خود را تعریف نمایید تا سند امضاء شده را به صورت رنگی ببینید.

 

تجمیع اقلام بارکدی ، آنی انجام شود.

به صورت پیش فرض هنگام انتخاب کالاها در فاکتورهای فروش ، تمامی کالاهای انتخاب شده با بارکد با تعداد یک درج شده و هنگام چاپ کالاهای یکسان تجمیع می شوند. با روشن شدن این تیک (در قسمت تنظیمات فاکتورهای فروش ) تجمیع کالاهای یکسان ، هنگام انتخاب کالا به صورت آنی انجام می شود .

 

ارسال فایل صوتی درخواست به برلیان

با این امکان، می توانید به جای تایپ سوال ، درخواست خود را ضبط و ارسال نمایید تا کارشناسان برلیان در اسرع وقت بررسی و نتیجه را اعلام نمایند. برای این کار در قسمت ایجاد سپاس جدید کلید الصاق فایل صوتی را بزنید و با میکروفن صدای خود را ضبط و ارسال نمایید.

 

امکان مشاهده تصویر چک در سرویس فایل تصویری

امکان تعیین فایل تصویر چک و مشاهده آن در صورت نیاز در پنجره های ریز چکی به سرویس فایل تصویری اضافه شد. منبعد می توانید تصویر چک دریافتی یا پرداختی را اسکن کرده و مسیر فایل مربوطه را مشخص نمایید تا در موقع نیاز تصویر اسکن شده را مشاهده نمایید .

قبلا امکان ثبت و مشاهده اسناد ثبت شده در سرویس فایل تصویری وجود داشته است.

 

انتخاب بعضی از طرف حساب ها

می توانید بعضی از طرف حساب ها را انتخاب کنید.(در پنجره انتخاب طرف حساب ها). برای این کار روی طرف حساب کلیک راست کرده و از مورد انتخاب طرف حساب استفاده کنید. سپس در گزارشات و امکان زیر تیک طرف حساب های انتخاب شده را روشن کنید. گزارش طرف حسابهای انتخاب شده شما نمایش داده خواهد شد.(مواردی که امکان استفاده از ماهیت یا کد گروه بندی برای فیلترکردن طرف حسابها در گزارش امکان پذیر نمی باشد)

  • گزارش مانده حساب ها
  • گزارش خرید یا فروش به طرف حساب ها
  • ارسال پیامک گروهی به طرف حساب ها